پیشرفته‌ترین قطارهای ایران و جهان

 اخیراً اروپایی‌ها و آسیایی‌ها قطارهای پر سرعتی را سراسر جهان مورد استفاده قرار داده اند که خود به عنوان پیشرفتی قابل توجه محسوب می‌شود. در این مطلب از وبلاگ مِستر بلیط به سریع‌ترین و پیشرفته ترین قطارهای جهان و ایران می‌پردازیم.

قطار مگلو شانگهای (Shanghai Maglev)

واژه‌ی «Maglev» که از عبارت «Magnetic Levitation» مشتق شده به معنی شناوری مغناطیسی است. قطار مگلو شانگهای با حداکثر سرعت ۴۳۰ کیلومتر بر ساعت و میانگین سرعت ۲۵۱ کیلومتر بر ساعت در صدر این لیست قرار گرفته است.

قطار هارمونی سی آر اچ (Harmony CRH ۳۸۰ A)

قطار هارمونی سی آر اچ با سرعت ۳۸۰ کیلومتر بر ساعت از ماه اکتبر سال ۲۰۱۰ میلادی تا کنون مورد استفاده بوده است. مهم‌ترین مسیر این قطار، مسیر بین بیجینگ و شانگهای می‌باشد.

قطار ایتالو ای جی وی (AGV Italo)

ای جی وی ایتالو از آوریل سال ۲۰۱۲ میلادی مورد استفاده قرار گرفت. حداکثر سرعت این قطار ۳۶۰ کیلومتر بر ساعت است. ایتالو در مسیرهای بین ناپلی، رم، فلورانس، بلونیا و میلان در حرکت است.

قطار ولارو زیمنس (Siemens Velaro E / AVS ۱۰۳)

قطار ولارو ای پرسرعت ترین قطار در گروه قطارهای پرسرعت سری سازی شده در جهان است. سرعت قطار در حدود ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت است. این قطار که از ماه ژوئن سال ۲۰۰۷ میلادی تا کنون مورد استفاده بوده است، در مسیر بین بارسلونا و مادرید حرکت می‌کند.

راه اندازی قطار تهران-آنکارا از اول تیر - پایگاه خبری- تحلیلی ...

قطار تالگو ۳۵۰ (Talgo ۳۵۰)

قطار تالگو ۳۵۰ که با نام T۳۵۰ نیز خوانده می‌شود، با حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کند. از سال ۲۰۰۵ قطار تالگو در مسیرهای بین مادرید، زاراگزا، بارسلونا مسافران را جابجا کرده است.

با تهیه بلیط قطار مشهد سفری ارزان و مقرون به صرفه را تجربه نمایید. چه از تراس هتلی رو به حرم در غروب آفتاب با خدا راز و نیاز کنید، چه در صحن حرم امام رضا (ع) نشسته باشید، شهر مشهد همیشه راهی برای مجذوب کردن بازدید کنندگان خود دارد. این کلانشهر مقدس و با شکوه علاوه بر جذابیت های معنویش، دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوانی نیز هست که شما را برای سفر به این شهر ترغیب می کند. 

https://www.mehrnews.com/news/4642718/%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%82%D8%B7%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86

Comments

  1. به دلیل وجود مراکز نامعتبر فروش باتری موبایل، بسیاری از افراد ممکن است به دام فروشنده های سودجو بیفتد و به جای خرید باتری اورجینال باتری تقلبی را خریداری کنند. به همین دلیل بهترین راه برای تهیه باطری گوشی مراجعه به فروشگاه هایی است که نمایندگی معتبری برای خرید باتری موبایل اصلی هستند و دیگر لوازم جانبی تلفن های هوشمند را به مشتریان ارائه می دهند. برای خرید باتری موبایل اصلی از رایا استور، که بزرگ ترین و معتبر ترین نمایندگی فروش انواع باطری اصلی گوشی است مراجعه کنید و سفارش خود را با اطمینان و بدون هیچ نگرانی انجام دهید. شما می توانید پس از مراجعه به سایت رایا استور و مشخص کردن نوع باتری گوشی خود آن را در بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و کمترین زمان سفارش دهید.
    source

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

آشنایی با کشور صربستان، کشوری با طبیعت بکر

حسگر مسیریاب نابینایان با الهام از سبیل موش

فهرست جاذبه‌های گردشگری در رم