اما چگونه می توانید بلیط چارتر تهیه کرد؟

برای اینکه بتوانید خرید بلیط هواپیما را به صورت چارتر انجام دهید و مسافرتی ارزان قسمت برای خود رقم بزنید چندین راه وجود دارد. یکی از راه ها این است که شما خود حضورا به آژانس های هواپیمایی مراجعه کرده و بلیط خود را تهیه کنید؛ اما این روش کمی وقت گیر است. روش دیگری که وجود دارد و شما به راحتی می توانید بلیط خریداری کنید، خرید از سایت هایی است که به صورت آنلاین فروش بلیط را انجام می دهند. یکی از مهمترین مزیت هایی که خرید بلیط از سایت های فروش بلیط دارد آن است که شما می توانید با مقایسه قیمت در سایت های مختلف ارزان ترین آن ها را تهیه کنید و به این ترتیب، بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. یکی از این سایت ها، مستر بلیط است که می توانید با صرف وقتی بسیار اندک به آن مراجعه کرده و بلیط خود را به راحتی تهیه کنید.

اگر قصد دارید از شرکت های خدمات مسافری بلیط تهیه کنید سعی کنید از مراکزی برای خرید اقدام کنید که معتبر باشند؛ زیرا بعضا دیده شده است که عده ای از این شرکت های هواپیمایی که خود چارتر کننده هستند، صندلی های هواپیما را اجاره می کنند و این ممکن است باعث ایجاد بی برنامگی و مشکلاتی در طول سفر شما شود. تصور کنید که شما به این صورت بلیطی را تهیه کرده اید و با شوق و ذوق تمام آماده شده و به فرودگاه رفته و آنجا در نهایت ناباوری مشاهده می کنید که اسم شما در لیست پرواز نیست.

چرا بلیط های چارتر دارای قسمت مشخص و ثابتی نیستند؟

از جمله مهمترین دلایلی که باعث می شود بلیط های چارتری که توسط شرکت های مختلف ارائه می شود، قیمت ثابتی نداشته باشد آن است که معمولا چارتر کننده ها که همان آژانس های مسافرتی اجاره کننده صندلی های هواپیما هستند، از قبل اجاره صندلی ها را پرداخت کرده اند و این نکته باعث می شود که این شرکت های مسافرتی تمام تلاش خود را به کار گیرند و حتی از میزان سود خود کم کنند تا بتوانند تمام صندلی های خود را به فروش برسانند و از خسارت های جدی جلوگیری کنند. به همین دلیل اگر یکی از چارتر کننده ها ببیند که در مدت زمانی که در اختیار داشته نتوانسته تمام صندلی های خود را بفروشد، تصمیم می گیرد که با قیمتی بسیار مناسب بقیه بلیط های خود را در اختیار مشتری قرار دهد.

چگونه بلیط چارتری تهیه کنیم؟ -

غیر از شما، چه  کسانی از چارتر کردن سود می برد؟

از آنجایی که شما توانسته اید با قیمتی بسیار مناسب بلیط هواپیما کیش را برای مثال تهیه کنید، این یک سود و منفعت برای شما به حساب می آید. اما غیر از شما،  چه کسانی از  این قضیه سود می برند؟ آیا تا به حال این سوال برایتان پیش آمده است که شرکت های مسافرتی چرا با تنزل قیمت بلیط، به ضرر خود رفتار می کنند؟ جواب این سوال آن است که ایرلاین ها در تایم هایی که تعداد مسافران بسیار کم است، صندلی ها را به صورت چارتر در اختیار دفاتر مسافرتی قرار می  دهند و بدین ترتیب حداقل از خالی بودن صندلی ها خود ضرر نکرده و سود برده اند. شرکت های مسافرتی نیز برای آنکه از ضرر و خسارت هایی که ممکن است برایشان پیش آید جلوگیری کنند، مجبور هستند که با قیمتی پایین بلیط های چارتر خود را در اختیار مسافرین قرار دهند. اما همان طور که ذکر شد، چارترها همیشه ارزان نیستند و گاهی مخصوصا در مواقعی که تعداد مسافرین و تقاضای آن ها برای بلیط زیاد است، قیمت آن ها با مواقع غیر چارتر فرقی ندارد.

Comments

Popular posts from this blog

آشنایی با کشور صربستان، کشوری با طبیعت بکر

حسگر مسیریاب نابینایان با الهام از سبیل موش

فهرست جاذبه‌های گردشگری در رم